Miljoonia litroja rasvoja, öljyjä ja nestemäisiä kemikaaleja
Mitä me teimme
Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Voitelukeskukselle esitteitä, lehti- ja verkkomarkkinointia, messumateriaaleja ja muuta graafista suunnittelua.
Voitelukeskus
Voitelukeskus myy vuosittain miljoonia litroja rasvoja, öljyjä ja nestemäisiä kemikaaleja sekä satojatuhansia suodattimia. Voitelukeskus on kasvanut kolmessa vuosikymmenessä merkittäväksi voitelualan ammattilaisten osaamiskeskukseksi.
Asiakas: Voitelukeskus Oy
Muita menestystarinoita
Super- ja luksusautojen markkinointi eroaa merkittävästi perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista, puhumattakaan maailman arvostetuimmasta automerkistä – Ferrarista. Virallinen edustus ja huippubrändin asettamat…
Suunnittelimme Bilbutikenin uuden yritysilmeen sisältäen logon, värit ja myyntimateriaalit, sekä toteutimme verkkosivuston visuaalisen ilmeen. Toteutimme sivustolle mm. integraation sekä automaatiot…
Huippubrändin asettamat vaatimukset ja ohjeistukset asettavat täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän toteutukselle, joka räätälöidään laatutietoiselle ja vaativalle kohderyhmälle. Toteutamme Luxury Collection…
Suunnittelimme ja toteutimme Rockroth Oy:lle sekä yrityksen viimeisimmälle innovaatiolle BeamAce-mitoituslaitteelle brändi-ilmeen. Olimme mukana myös itse laitteen muotoiluprosessissa ja sunnittelimme mm.…
Suunnittelemme ja toteutamme Luxury Collection Automobiles Oy:lle McLarenin markkinointia ja asiakasviestintää Suomessa.
Suunnittelimme Fiseg Oy:n uuden yritysilmeen ja logon. Yritysilmeen tavoitteena oli viestiä luotettavuutta ja toimitusvarmuutta korkean teknologian komponenteissa, jotka pitävät eri…
Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Namille visuaalisen ilmeen, palvelumuotoilua, erilaisia painotuotteita sekä muuta mainontaa.
Henkilöbrändiä rakentaessa on tärkeää näyttää luotettavalta ja helposti lähestyttävältä. Toteutimme F1 -kilpaveneilijä Filip Romsille oman brändi-ilmeen, joka toimii niin Suomessa…