Arvokelloliike tähtää kansainvälisille markkinoille huippubrändeillä
Mitä me teimme
Arvokellot käyvät kaupaksi ympäri maailman. Kelloharrastajia on pelkästään Suomessa jo useita kymmeniä tuhansia ja harrastajien määrä lisääntyy jatkuvasti. Suunnittelimme Oulun Arvokellolle kellomaailmaan sopivan brändi-ilmeen ja WordPress-verkkosivuston kellojen esittelyä ja myyntiä varten.
Oulun Arvokello
Oulun Arvokello keskittyy nimensä mukaisesti arvokellojen asiantuntevaan luottamuskauppaan, merkkeinä mm. Patek Philippe, Rolex, Audemars Piguet, Vacheron Constantin, IWC, Breitling ja Omega. Omistajien taustalla on vahva asiantuntemus arvokelloista ja pitkään jatkunut kelloharrastus.
Muita menestystarinoita
Toteutimme Pohjoismaissa ja Baltiassa toimivalle asianajotoimisto Magnusson Law:lle markkinointimateriaaliaalien uudistuksen ja lokalisoinnin kahdeksaan eri maahan. Projekti sisälsi niin prittimateriaalien kuin…
Suunnittelimme Finium Oy:n uuden yritysilmeen sisältäen logon, värit ja uuden verkkosivuston.
Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Namille visuaalisen ilmeen, palvelumuotoilua, erilaisia painotuotteita sekä muuta mainontaa.
Suunnittelimme 60° North Design tuotemerkille brändi-ilmeen ja logon.
Henkilöbrändiä rakentaessa on tärkeää näyttää luotettavalta ja helposti lähestyttävältä. Toteutimme F1 -kilpaveneilijä Filip Romsille oman brändi-ilmeen, joka toimii niin Suomessa…
Suojelu- ja tiedustelupalveluiden markkinoinnissa ehdottomasti oleellisinta on luotettavan yrityskuvan rakentaminen. Suunnittelimme Corpsec Oy:lle yritysilmeen, joka viestii yrityksen osaamisesta ja luotettavuudesta.…
Ravintolatukku uudisti yritysilmeensä ja halusi panostaa monipuoliseen ja visuaalisesti tyylikkääseen verkkokauppaan. Suunnittelimme RestaOnelle verkkosivuston ja verkkokaupan visuaalisen ilmeen ja sen…
Kansainvälinen kilpamoottoriurheilu vaatii lahjakkuuden ja oikean asenteen lisäksi oikeanlaista näkyvyyttä, oikeita kontakteja ja hyviä yhteistyökumppaneita. Näitä löytääkseen, markkinointi on erittäin…