Euro-Auto on vakavarainen autokaupan ammattilainen.
Mitä me teimme
Suunnittelimme Euro-Autolle uuden yritysilmeen, myynti- ja markkinointimateriaalit sekä WordPress-verkkosivustoalustan, joka hyödyntää mm. AutoSofta -myyntijärjestelmään toteuttamaamme rajapintaa.
Euro-Auto
Euro-Auto on vuodesta 2001 toiminut vakavarainen autoalan yritys, jolla on toimipisteet mm. Vihdissä ja Tammisaaressa. Euro-Autolla on paras mahdollinen luottoluokitus ja se kuuluu mm. Suomen Vahvimpien yritysten joukkoon.
Muita menestystarinoita
Super- ja luksusautojen markkinointi eroaa merkittävästi perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista, puhumattakaan maailman arvostetuimmasta automerkistä – Ferrarista. Virallinen edustus ja huippubrändin asettamat…
Huippubrändin asettamat vaatimukset ja ohjeistukset asettavat täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän toteutukselle, joka räätälöidään laatutietoiselle ja vaativalle kohderyhmälle. Toteutamme Luxury Collection…
Suunnittelimme Bilbutikenin uuden yritysilmeen sisältäen logon, värit ja myyntimateriaalit, sekä toteutimme verkkosivuston visuaalisen ilmeen. Toteutimme sivustolle mm. integraation sekä automaatiot…
Suunnittelemme ja toteutamme Luxury Collection Automobiles Oy:lle McLarenin markkinointia ja asiakasviestintää Suomessa.
Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Namille visuaalisen ilmeen, verkkosivut, painotuotteita sekä muuta mainontaa.
Henkilöbrändiä rakentaessa on tärkeää näyttää luotettavalta ja helposti lähestyttävältä. Toteutimme F1 -kilpaveneilijä Filip Romsille oman brändi-ilmeen, joka toimii niin Suomessa…
Suunnittelimme jo vuonna 2002, silloin perustettavan Tampereen AutoCenterin yritysilmeen. Erityisesti Pirkanmaalla tutuksi tullut AutoCenter-logo ja visuaalinen ilme päivitettiin keväällä 2019.…
Super- ja luksusautojen brändinrakennus ja markkinointi eroaa perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista. Kun merkkeinä on Ferrari, Maserati, Lamborghini tai Bugatti, ei tavalliset…