Ferrari

Ferrari vahvistaa jalansijaansa Suomessa ja Pohjoismaissa

Perinteikkään italialaisbrändin markkinointi edellyttää tasokasta ja johdonmukaista markkinointiviestintää vaativalle ja laatutietoiselle asiakassegmentille.

Ferrari vahvistaa jalansijaansa Suomessa ja Pohjoismaissa

Mitä me teimme

Super- ja luksusautojen markkinointi eroaa merkittävästi perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista, puhumattakaan maailman arvostetuimmasta automerkistä – Ferrarista. Virallinen edustus ja huippubrändin asettamat ohjeistukset asettavat täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän toteutukselle, joka räätälöidään laatutietoiselle ja vaativalle kohderyhmälle. Toteutamme Luxury Collection Automobiles Oy:lle Ferrarin markkinointia ja asiakasviestintää Suomessa.

Katso myös case: Luxury Collection Automobiles

Ferrari

Ferrari on yksi maailman tunnetuimmista ja arvostetuimmista brändeistä ja sen edustuksen saaminen on vaatinut vuosien määrätietoista työtä ja markkinointia. Luxury Collection Automobiles on saavuttanut legendaarisen Ferrarin virallisen edustajan statuksen Suomessa ja sillä on italialaisbrändin täyden palvelun merkkihuolto. Luxury Collection Automobiles on Suomen suurin luksus- ja superautojen maahantuoja jonka erikoisalaa on Ferrarin lisäksi mm. Maserati, Lamborghini, Bentley, McLaren ja Porsche.

 

Muita menestystarinoita