Filip Roms

Formula 1 -kilpaveneilijän
henkilöbrändäys
kansainvälisille markkinoille

Filip Roms on F1-kilpaveneilyn historian nuorin kuljettaja Formula 1 -veneiden kuninkuusluokassa.

Formula 1 -kilpaveneilijän brändäys kansainvälisille markkinoille

Mitä me teimme

Henkilöbrändiä rakentaessa on tärkeää näyttää luotettavalta ja helposti lähestyttävältä. Toteutimme F1 -kilpaveneilijä Filip Romsille oman brändi-ilmeen, joka toimii niin Suomessa kuin kansainvälisilläkin markkinoilla. Suunnittelimme Filipille oman logon ja visuaalisen ilmeen, joka näkyy erilaisissa markkinointimateriaaleissa ja vaatemallistossa. Tämän lisäksi olemme tiiviissä markkinointiyhteistyössä Filipin ja hänen taustajoukkojensa kanssa.

Filip Roms

Filip Roms on F1-kilpaveneilyn historian nuorin kuljettaja. Vuonna 1994 syntyneen, positiivisen Espoolaisen ura alkoi isosiskon jalanjäljissä Suomessa vuonna 2006. Filip siirtyi kilpaveneiden F4-sarjasta Formula 1 -sarjaan kaudella 2012. F1-veneiden suomalaiskuljettajat Filip Roms ja kilpaveneseniori Sami Seliö ajavat Sharjah -tiimissä kaudella 2019.

”Halusimme yhteistyökumppaniksi mainostoimiston, jolla on näkemystä ja osaamista luoda vakuuttava brändi-ilme. Koska kisat järjestetään eripuolilla maailmaa, tulee brändi-ilmeen toimia niin kansainvälisesti kuin Suomessakin, sillä haluamme tehdä lajia tunnetuksi vahvan henkilöbrändäyksen kautta. RFM on ollut mukana kauden 2018 alusta ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä saamaamme palveluun ja työn jälkeen. Yhteistyö tulee jatkumaan pitkään!” Lue koko kommentti.

Filip Roms
F1 Powerboat Driver

Lue kaikki asiakaskommentit

Muita menestystarinoita