Luxury Collection

Luxury Collection
brändi-ilme
ja markkinointi

Luxury Collection on luksus- ja superautojen myyntiin erikoistunut liike sekä autoliikkeiden ehdoton edelläkävijä Suomessa.

Luxury Collection brändi-ilme ja markkinointi

Mitä me teimme

Luxury Collection -brändi ja konsernin visuaalinen ilme ovat käsialaamme. Laajamittainen brändiuudistus sai päätöksensä uusien verkkosivujen julkaisun yhteydessä kesällä 2017. Olemme tehneet Luxury Collectionille määrätietoista brändinrakennusta jo sen perustamisesta, vuodesta 2009 lähtien. Olemme toteuttaneet mm. monipuolisen ja täysin yrityksen tarpeisiin niin visuaalisesti kuin teknisesti räätälöidyn WordPress-verkkosivuston, myymäläviestintää, lehtimainontaa, messuaineistoja, suoramarkkinointia ja yritysviestintääsekä merkkikohtaista markkinointiviestintää huippumerkeille Lamborghini, Ferrari, Maserati, Bentley, Porsche, McLaren ja Tesla.

Kuvat: Luxury Collection, Ferrari, Toni Fill, kannen kuva: Lamborghini Urus / Ajaton

Kategoriat:
FacebookLinkedInTwitter

Luxury Collection

Luxury Collection on luksus- ja superautojen myyntiin erikoistunut liike sekä autoliikkeiden ehdoton edelläkävijä Suomessa. Yritykseltä löytyy Suomen mahtavin valikoima maailman arvostetuimpia automerkkejä, kuten Ferrari, Lamborghini, McLaren, Bentley, Porsche sekä monia muita. Luxury Collectionin showroom sijaitsee Lempäälän Realparkissa johon valmistui keväällä 2017 myös kansainväliset mitat täyttävä erikoisautohuolto.

”RFM on ollut ”luottopakki” jo toistakymmentä vuotta. Perustaessamme ensimmäistä Auto-Outlet -myymälää vuonna 2009 ei tarvinnut miettiä kenelle soitan.” Lue koko kommentti.

Miika Toivonen
Toimitusjohtaja, Luxury Collection Automobiles

”Olemme poikkeuksellinen autoliike ja RFM on poikkeuksellinen mainostoimisto – suosittelen RFM:ää lämpimästi!” Lue koko kommentti.

Jukka Sinisalo
Senior Advisor, Luxury Collection Automobiles

Lue kaikki asiakaskommentit

Aiheeseen liittyvää