Charter-aluksen markkinointia aurinkoisella välimerellä
Mitä me teimme
Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Namille visuaalisen ilmeen, verkkosivut, painotuotteita sekä muuta mainontaa.
M.Y. Nami
NAMI on suomalaisomisteinen charter-alus joka liikennöi välimerellä, kohteinaan Monaco, St. Tropez, Portofino ja Porto Cervo. Aluksen kotisatama on Monacossa. Kolmen hengen miehistö varmistaa vieraiden viihtymisen aurinkoisella välimerellä.
Muita menestystarinoita
Super- ja luksusautojen markkinointi eroaa merkittävästi perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista, puhumattakaan maailman arvostetuimmasta automerkistä – Ferrarista. Virallinen edustus ja huippubrändin asettamat…
The Hotel Maria asettaa täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän suunnittelulle, joka räätälöidään laatutietoiselle ja vaativalle kohderyhmälle niin kotimaassa kuin ulkomailla. Luksustuotteiden…
Huippubrändin asettamat vaatimukset ja ohjeistukset asettavat täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän toteutukselle, joka räätälöidään laatutietoiselle ja vaativalle kohderyhmälle. Toteutamme Luxury Collection…
Suunnittelimme Bilbutikenin uuden yritysilmeen sisältäen logon, värit ja myyntimateriaalit, sekä toteutimme verkkosivuston visuaalisen ilmeen. Toteutimme sivustolle mm. integraation sekä automaatiot…
Suunnittelemme ja toteutamme Luxury Collection Automobiles Oy:lle McLarenin markkinointia ja asiakasviestintää Suomessa.
Suunnittelimme 60° North Design tuotemerkille brändi-ilmeen ja logon.
Henkilöbrändiä rakentaessa on tärkeää näyttää luotettavalta ja helposti lähestyttävältä. Toteutimme F1 -kilpaveneilijä Filip Romsille oman brändi-ilmeen, joka toimii niin Suomessa…
Toteutimme Pohjoismaissa ja Baltiassa toimivalle asianajotoimisto Magnusson Law:lle markkinointimateriaaliaalien uudistuksen ja lokalisoinnin kahdeksaan eri maahan. Projekti sisälsi niin prittimateriaalien kuin…