Charter-aluksen markkinointia aurinkoisella välimerellä
Mitä me teimme
Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Namille visuaalisen ilmeen, verkkosivut, painotuotteita sekä muuta mainontaa.
M.Y. Nami
NAMI on suomalaisomisteinen charter-alus joka liikennöi välimerellä, kohteinaan Monaco, St. Tropez, Portofino ja Porto Cervo. Aluksen kotisatama on Monacossa. Kolmen hengen miehistö varmistaa vieraiden viihtymisen aurinkoisella välimerellä.
Muita menestystarinoita
Super- ja luksusautojen markkinointi eroaa merkittävästi perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista, puhumattakaan maailman arvostetuimmasta automerkistä – Ferrarista. Virallinen edustus ja huippubrändin asettamat…
Suunnittelimme jo vuonna 2002, silloin perustettavan Tampereen AutoCenterin yritysilmeen. Erityisesti Pirkanmaalla tutuksi tullut AutoCenter-logo ja visuaalinen ilme päivitettiin keväällä 2019.…
Suojelu- ja tiedustelupalveluiden markkinoinnissa ehdottomasti oleellisinta on luotettavan yrityskuvan rakentaminen. Suunnittelimme Corpsec Oy:lle yritysilmeen, joka viestii yrityksen osaamisesta ja luotettavuudesta.…
Super- ja luksusautojen brändinrakennus ja markkinointi eroaa perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista. Kun merkkeinä on Ferrari, Maserati, Lamborghini tai Bugatti, ei tavalliset…
Henkilöbrändiä rakentaessa on tärkeää näyttää luotettavalta ja helposti lähestyttävältä. Toteutimme F1 -kilpaveneilijä Filip Romsille oman brändi-ilmeen, joka toimii niin Suomessa…
Ravintolatukku uudisti yritysilmeensä ja halusi panostaa monipuoliseen ja visuaalisesti tyylikkääseen verkkokauppaan. Suunnittelimme RestaOnelle verkkosivuston ja verkkokaupan visuaalisen ilmeen ja sen…
Arvokellot käyvät kaupaksi ympäri maailman. Kelloharrastajia on pelkästään Suomessa jo useita kymmeniä tuhansia ja harrastajien määrä lisääntyy jatkuvasti. Suunnittelimme Oulun…
Kansainvälinen kilpamoottoriurheilu vaatii lahjakkuuden ja oikean asenteen lisäksi oikeanlaista näkyvyyttä, oikeita kontakteja ja hyviä yhteistyökumppaneita. Näitä löytääkseen, markkinointi on erittäin…