Aineksia ja inspiraatiota ruuanlaittoon sekä herkutteluun
Mitä me teimme
Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Punnitse & Säästä ketjulle mm. myymälöiden valomainossuunnittelun, liiketila- ja ikkunateippaussuunnittelua sekä muuta markkinointia. Olimme mukana uudistamassa vuonna 2013 koko ketjun myymälöiden yhtenäistä tuotteiden esillepanoa, myymäläviestintää ja myymälöiden yleisilmettä.
Punnitse & Säästä
Punnitse ja Säästä tarjoaa aineksia ja inspiraatiota ruuanlaittoon sekä herkutteluun. Ketjun myymälöiden konsepti on, että saat ottaa kutakin irtotuotetta juuri niin paljon tai vähän, kuin haluat. Punnitse ja Säästä -myymälöitä on jo yli 50 ympäri Suomea.
Asiakas: Punnitse & Säästä
Muita menestystarinoita
Toteutimme Pohjoismaissa ja Baltiassa toimivalle asianajotoimisto Magnusson Law:lle markkinointimateriaaliaalien uudistuksen ja lokalisoinnin kahdeksaan eri maahan. Projekti sisälsi niin prittimateriaalien kuin…
Suunnittelimme Finium Oy:n uuden yritysilmeen sisältäen logon, värit ja uuden verkkosivuston.
Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Namille visuaalisen ilmeen, palvelumuotoilua, erilaisia painotuotteita sekä muuta mainontaa.
Suunnittelimme 60° North Design tuotemerkille brändi-ilmeen ja logon.
Henkilöbrändiä rakentaessa on tärkeää näyttää luotettavalta ja helposti lähestyttävältä. Toteutimme F1 -kilpaveneilijä Filip Romsille oman brändi-ilmeen, joka toimii niin Suomessa…
Suojelu- ja tiedustelupalveluiden markkinoinnissa ehdottomasti oleellisinta on luotettavan yrityskuvan rakentaminen. Suunnittelimme Corpsec Oy:lle yritysilmeen, joka viestii yrityksen osaamisesta ja luotettavuudesta.…
Arvokellot käyvät kaupaksi ympäri maailman. Kelloharrastajia on pelkästään Suomessa jo useita kymmeniä tuhansia ja harrastajien määrä lisääntyy jatkuvasti. Suunnittelimme Oulun…
Ravintolatukku uudisti yritysilmeensä ja halusi panostaa monipuoliseen ja visuaalisesti tyylikkääseen verkkokauppaan. Suunnittelimme RestaOnelle verkkosivuston ja verkkokaupan visuaalisen ilmeen ja sen…