Ferrari vahvistaa jalansijaansa Suomessa ja Pohjoismaissa

Ferrari vahvistaa jalansijaansa Suomessa ja Pohjoismaissa

Super- ja luksusautojen markkinointi eroaa merkittävästi perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista, puhumattakaan maailman arvostetuimmasta automerkistä – Ferrarista. Virallinen edustus ja huippubrändin asettamat ohjeistukset asettavat täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän toteutukselle, joka räätälöidään laatutietoiselle…

Luksushotelli The Hotel Maria nousi Helsingin Kruununhakaan

Luksushotelli The Hotel Maria nousi Helsingin Kruununhakaan

The Hotel Maria asettaa täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän suunnittelulle, joka räätälöidään laatutietoiselle ja vaativalle kohderyhmälle niin kotimaassa kuin ulkomailla. Luksustuotteiden ja -palveluiden markkinointi eroaa perinteisestä kuluttajamarkkinoinnista, puhumattakaan täysin uudenlaisesta, pohjoismaissa…

Perinteikkään Maseratin markkinointiviestintää Suomessa

Perinteikkään Maseratin markkinointiviestintää Suomessa

Huippubrändin asettamat vaatimukset ja ohjeistukset asettavat täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän toteutukselle, joka räätälöidään laatutietoiselle ja vaativalle kohderyhmälle. Toteutamme Luxury Collection Automobiles Oy:lle Maseratin markkinointia ja viestintää Suomessa. Katso myös case:…

Kansainvälinen asianajotoimisto Magnusson Law uudisti ilmeensä

Kansainvälinen asianajotoimisto Magnusson Law uudisti ilmeensä

Toteutimme Pohjoismaissa ja Baltiassa toimivalle asianajotoimisto Magnusson Law:lle markkinointimateriaaliaalien uudistuksen ja lokalisoinnin kahdeksaan eri maahan. Projekti sisälsi niin prittimateriaalien kuin sähköisten esitysten toteutuksen. Toimimme Magnusson Law:n yhteistyökumppanina ja tuotamme markkinointimateriaalien…

Uusi luku Lamborghinin historiassa on alkanut

Uusi luku Lamborghinin historiassa on alkanut

Huippubrändin asettamat vaatimukset ja ohjeistukset asettavat täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän toteutukselle, joka räätälöidään laatutietoiselle ja vaativalle kohderyhmälle. Toteutamme Luxury Collection Automobiles Oy:lle Lamborghinin markkinointia ja viestintää Suomessa.

Boutique autoliike erikoistuu premium- ja erikoisautoihin

Boutique autoliike erikoistuu premium- ja erikoisautoihin

Suunnittelimme Bilbutikenin uuden yritysilmeen sisältäen logon, värit ja myyntimateriaalit, sekä toteutimme verkkosivuston visuaalisen ilmeen. Toteutimme sivustolle mm. integraation sekä automaatiot autoalan toiminnanohjausjärjestelmästä, joka listaa myytävät autot sivustolla sekä mahdollistaa niiden…

Priima verkkokurssialustan käyttöliittymä uudistui

Priima verkkokurssialustan käyttöliittymä uudistui

Suunnittelimme Priima verkkokurssialustan ja oppimisympäristön selainpohjaisen käyttöliittymän visuaalisen ilmeen niin desktop- kuin mobiilikäyttöä varten. Konsepti on suunniteltu sitä silmällä pitäen että käyttöliittymän visuaalinen räätälöinti on mahdollista tulevaisuudessa eri asiakassovelluksia varten.

Rockroth BeamAce on jotain todella uutta ja innovatiivista

Rockroth BeamAce on jotain todella uutta ja innovatiivista

Suunnittelimme ja toteutimme Rockroth Oy:lle sekä yrityksen viimeisimmälle innovaatiolle BeamAce-mitoituslaitteelle brändi-ilmeen. Olimme mukana myös itse laitteen muotoiluprosessissa ja sunnittelimme mm. sen ulkoista ilmettä sekä ideoimme yhdessä asiakkaan kanssa niin laitteen…

Premium-autojen maahantuoja pyrkii olemaan täysin digitaalinen

Premium-autojen maahantuoja pyrkii olemaan täysin digitaalinen

Suunnittelimme Becomin uuden yritysilmeen sisältäen logon, värit ja uuden verkkosivuston. Toteutimme sivustolle mm. integraation sekä automaatiot autoalan toiminnanohjausjärjestelmästä, joka listaa myytävät autot sivustolla sekä mahdollistaa niiden monipuolisen jakamisen ja kampanjat.

Formula 1 -kilpaveneilijän brändäys kansainvälisille markkinoille

Formula 1 -kilpaveneilijän brändäys kansainvälisille markkinoille

Henkilöbrändiä rakentaessa on tärkeää näyttää luotettavalta ja helposti lähestyttävältä. Toteutimme F1 -kilpaveneilijä Filip Romsille oman brändi-ilmeen, joka toimii niin Suomessa kuin kansainvälisilläkin markkinoilla. Suunnittelimme Filipille oman logon ja visuaalisen ilmeen,…

Kansainvälisen työstökonevalmistajan verkkosivuston lokalisointi

Kansainvälisen työstökonevalmistajan verkkosivuston lokalisointi

Toteutimme TRUMPF:in uuden responsiivisen verkkopalvelun ja lokalisoinnin Suomeen vuonna 2015. Se uusittiin jälleen syksyllä 2019 yhtiön uuden brändi-ilmeen mukaiseksi. Sivustolla on esitelty kattavasti  TRUMPF-konsernin valmistamat työstökoneet ja se on WordPress-julkaisujärjestelmän…

Konecranesin innovatiivinen ratkaisu tarvitsi innovatiivisen käyttöliittymän

Konecranesin innovatiivinen ratkaisu tarvitsi innovatiivisen käyttöliittymän

Olemme olleet mukana kehittämässä Konecranes Agilon® -järjestelmän kosketusnäyttöpohjaista käyttöliittymää sekä suunnitelleet ja toteuttaneet käyttöliittymän graafisen ilmeen. Olemme myös suunnitelleet ja toteuttaneet järjestelmän desktop-hallintakäyttöliittymän ulkoasua, nouto- ja palautuspisteiden muotoilua sekä tuotekehitysprojektin…

Trineria tekee käytettäviä järjestelmiä intohimolla

Trineria tekee käytettäviä järjestelmiä intohimolla

Suunnittelimme Trineria Oy:n uuden yritysilmeen, myynti- ja esitysmateriaalit sekä uudistimme verkkosivuston. Nykyaikainen yritysilme viestii laaja-alaista osaamista frontend ja backend -kehityksestä sekä arkkitehtuurisuunnittelusta ja Legacy-järjestelmistä.

MyGate247 -ohjelmisto digitalisoi teollisuuden prosessien hallinnan

MyGate247 -ohjelmisto digitalisoi teollisuuden prosessien hallinnan

Suunnittelimme MyGate247 -ohjelmistoratkaisulle logon ja palveluilmeen sekä selainpohjaisen käyttöliittymän visuaalisen ilmeen niin desktop- kuin mobiilikäyttöä varten. Konsepti on suunniteltu sitä silmällä pitäen että käyttöliittymän visuaalinen räätälöinti on mahdollista tulevaisuudessa eri…

Crane Partner on nostureiden ja nostolaitteiden ratkaisutoimittaja

Crane Partner on nostureiden ja nostolaitteiden ratkaisutoimittaja

Suunnittelimme Crane Partner Oy:n uuden yritysilmeen, myynti- ja esitysmateriaalit kuten asiakirja- ja käyntikorttipohjat, PowerPoint-esitysteeman ja kokonaan uuden verkkosivuston. Logo ja yritysilme viestii voimaa ja laaja-alaista osaamista eri alojen ergonomisista nostimista…

OmaPro-mobiilisovellus parantaa lääkitysturvallisuutta

OmaPro-mobiilisovellus parantaa lääkitysturvallisuutta

Suunnittelimme Pharmac Finland Oy:lle annosjakelupalvelun OmaPro-mobiilisovelluksen brändi-ilmeen sekä itse sovelluksen visuaalisen käyttöliittymän ulkoasun. Sovellus on ladattavissa ilmaiseksi iOS ja Android-alustoille.

Lääkkeiden annosjakelu­palvelulle lämminhenkinen brändi-ilme

Lääkkeiden annosjakelu­palvelulle lämminhenkinen brändi-ilme

Halusimme asiakkaamme Pharmac Finland Oy:n kanssa tehdä jotakin terveys- ja hyvinvointialalla normaalista poikkeavaa. Suunnittelimme Pharmacin lääkkeiden annosjakelupalvelulle, Oma-annospalvelulle, lämminhenkisen ja värikkään brändi-ilmeen, joka kertoo palvelun vahvasta asemasta Suomessa sekä erinomaisesta…

AutoCenter on kasvanut yhdeksi suurimmista autoalan toimijoista

AutoCenter on kasvanut yhdeksi suurimmista autoalan toimijoista

Suunnittelimme jo vuonna 2002, silloin perustettavan Tampereen AutoCenterin yritysilmeen. Erityisesti Pirkanmaalla tutuksi tullut AutoCenter-logo ja visuaalinen ilme päivitettiin keväällä 2019. Samalla uudistettiin yrityksen verkkopalvelu, myymäläilme sekä materiaalit. Uusi verkkopalvelu tukee…

Brändi-ilmeen mukaista markkinointia teknisen kaupan ratkaisutoimittajalle

Brändi-ilmeen mukaista markkinointia teknisen kaupan ratkaisutoimittajalle

Kansainvälisen KLINGER-konsernin viestintä on globaalisti tarkoin määriteltyä ja vaatii yhdenmukaisuutta riippumatta mediasta. Olemme suunnitelleet Klingerin Suomen yksikölle tuote-esitteitä, messuviestntää sekä painomateriaaleja tarkasti yrityksen globaalia graafista ohjeistusta noudattaen.

Brändinrakennusta kansainväliselle suojelu- ja tiedustelu­palvelulle

Brändinrakennusta kansainväliselle suojelu- ja tiedustelu­palvelulle

Suojelu- ja tiedustelupalveluiden markkinoinnissa ehdottomasti oleellisinta on luotettavan yrityskuvan rakentaminen. Suunnittelimme Corpsec Oy:lle yritysilmeen, joka viestii yrityksen osaamisesta ja luotettavuudesta. Toteutimme yritysilmeen ja logon lisäksi verkkosivuston sekä muut yritysmateriaalit.

Perinteikäs Pirkanmaalainen putkiliike uudisti yritysilmeensä

Perinteikäs Pirkanmaalainen putkiliike uudisti yritysilmeensä

Suunnittelimme Europutkelle uuden yritysilmeen sekä verkkosivut. Samalla uudistettiin yrityksen autojen teippaukset sekä messumateriaalit. Uudet WordPress-verkkosivut on suunniteltu erityisesti helpoksi ylläpitää sekä tehokkaiksi SEO:n ja digimarkkinoinnin näkökulmasta. Europutkelle käynnistettiin julkaisun yhteydessä…

Arvokelloliike tähtää kansainvälisille markkinoille huippubrändeillä

Arvokelloliike tähtää kansainvälisille markkinoille huippubrändeillä

Arvokellot käyvät kaupaksi ympäri maailman. Kelloharrastajia on pelkästään Suomessa jo useita kymmeniä tuhansia ja harrastajien määrä lisääntyy jatkuvasti. Suunnittelimme Oulun Arvokellolle kellomaailmaan sopivan brändi-ilmeen ja WordPress-verkkosivuston kellojen esittelyä ja myyntiä…

Innovatiivinen arkkitehtitoimisto haluaa näyttää yhtä hyvältä kuin on

Innovatiivinen arkkitehtitoimisto haluaa näyttää yhtä hyvältä kuin on

Laaja-alainen tietomallinnusta hyödyntävä arkkitehtitoimisto halusi uudistaa verkkosivunsa ja ilmeensä omalle tasolleen. Toteutimme BST-Arkkitehtien ilmeen yrityksen markkinointiviestinnässä, sekä esitysmateriaaleja ja muuta mainontaa. Toteutimme yritykselle uudet responsiiviset WordPress-verkkosivut, joiden avulla on helppo…

Superautojen myynti vaatii määrätietoista brändinrakennusta

Superautojen myynti vaatii määrätietoista brändinrakennusta

Super- ja luksusautojen brändinrakennus ja markkinointi eroaa perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista. Kun merkkeinä on Ferrari, Maserati, Lamborghini tai Bugatti, ei tavalliset hinta edellä -tehdyt mainoskampanjat enää riitä, vaan tarvitaan pitkäjänteisempää brändin…

Euro-Auto on vakavarainen autokaupan ammattilainen.

Euro-Auto on vakavarainen autokaupan ammattilainen.

Suunnittelimme Euro-Autolle uuden yritysilmeen, myynti- ja markkinointimateriaalit sekä WordPress-verkkosivustoalustan, joka hyödyntää mm. AutoSofta -myyntijärjestelmään toteuttamaamme rajapintaa.

Täyden palvelun ravintolatukku tähyää Suomen parhaaksi

Täyden palvelun ravintolatukku tähyää Suomen parhaaksi

Ravintolatukku uudisti yritysilmeensä ja halusi panostaa monipuoliseen ja visuaalisesti tyylikkääseen verkkokauppaan. Suunnittelimme RestaOnelle verkkosivuston ja verkkokaupan visuaalisen ilmeen ja sen responsiivisen teeman. Verkkokaupan teknisestä toteutuksesta ja implementoinnista vastasi Oscar Software.…

Rico Salmela on kansainvälisen Moto4 -sarjan nuori lupaus

Rico Salmela on kansainvälisen Moto4 -sarjan nuori lupaus

Kansainvälinen kilpamoottoriurheilu vaatii lahjakkuuden ja oikean asenteen lisäksi oikeanlaista näkyvyyttä, oikeita kontakteja ja hyviä yhteistyökumppaneita. Näitä löytääkseen, markkinointi on erittäin tärkeässä roolissa läpi koko kuljettajan uran. Olemme toteuttaneet Ricolle markkinointiviestintää…

Aurinkoinen autoliike erottuu kilpailijoistaan värimaailmalla

Aurinkoinen autoliike erottuu kilpailijoistaan värimaailmalla

Autoliikkeiden visuaalinen ilme pohjautuu Suomessa hyvin usein mustan ja harmaan eri sävyjen ympärille. Halusimme asiakkaamme Sunbiilin kanssa luoda visuaaliselta ilmeeltään hieman aurinkoisemman autokaupan, jonka pääväri keltainen kuvastaa myös palveluasennetta –…

Uskottava yritysilme kansainvälisille kiinteistömarkkinoille

Uskottava yritysilme kansainvälisille kiinteistömarkkinoille

Kansainvälisten suuryritysten kanssa toimiessa on yritysilmeellä ja uskottavuudella suuri merkitys. Toteutimme Aarelle uskottavan ja modernin yritysilmeen sekä verkkosivuston. Suunnittelimme lisäksi Powerpoint-yritysesitykset henkilöstön käyttöön sekä lomakkeiston; tarjouskansiot, tarjouspohjat, käyntikortit ja kirjekuoret.

Mills-jalkojenhoito­tuotteille raikas brändi-ilme ja uudet pakkaukset

Mills-jalkojenhoito­tuotteille raikas brändi-ilme ja uudet pakkaukset

Millsin uudistuksen lähtökohtana oli luoda värikäs yritys- ja tuoteilme, joka erottuu kilpailijoista apteekin hyllyissä. Yrityksen pääväriksi valittiin raikkaan vihreä, joka viittaa elinvoimaisuuteen ja terveyteen. Vihreän värin lisäksi valittiin useampi tehosteväri,…

WordPress-sivusto palvelee Silmusalaatin markkinoinnissa

WordPress-sivusto palvelee Silmusalaatin markkinoinnissa

Luonnonmukaisesti kasvatettua Silmusalaattia markkinoidaan kovalla rytinällä. Toteutimme Silmusalaatille responsiivisen yritysilmeen mukaisen verkkosivuston. WordPress-julkaisujärjestelmällä toteutettu sivusto on helppo ylläpitää ja sivuilta löytyy mm. Google Maps -pohjainen paikannuspalvelu ja haku käyttäjää lähinnä…

Lääke­markkinoinnissa laadukkaat kampanjat erottuvat

Lääke­markkinoinnissa laadukkaat kampanjat erottuvat

Olemme toimineet Sandoz A/S:n kanssa usean vuoden ajan pitkäjänteisessä yhteistyössä suunnitellen lukuisia visuaalisia ilmeitä, markkinointimateriaaleja ja verkkosivustoja – lanseerausaikataulut ja lääkemarkkinoinnin säännöt huomioon ottaen. Olemme avustaneet tarvittaessa myös lääketieteellisen sisällön…

Konepajateollisuuden edelläkävijä haluaa muuttaa maailmaa

Konepajateollisuuden edelläkävijä haluaa muuttaa maailmaa

Konepajateollisuuden edelläkävijä VOSSI Group haluaa muuttaa maailmaa valjastamalla uusimmat tuotantoteknologiat ja elinkaaripalvelut asiakkaidensa kilpailueduksi. Toteutimme Vossille verkkosivu-uudistuksen. Vossille toteutettiin erittäin laaja ja monipuolinen WordPress-verkkosivustoalusta eri teknologioiden, päämiesten ja tapahtuminen julkaisemista…

Kasvussa olevan rakennusliikkeen markkinointia tehdään hallitusti

Kasvussa olevan rakennusliikkeen markkinointia tehdään hallitusti

Rakennusliike Meijoulla on Pirkanmaalla käynnissä kymmeniä tuhansia neliöitä uusia hankkeita ja yrityksen kasvuvauhti on kova. Toteutimme yritykselle uuden brändi-ilmeen, verkkosivuston ja markkinointimateriaalit. Toteutimme printtimateriaaleja, työmaaopasteita ja sovitimme uuden yritysilmeen niin…

Business-Center Valtatie30 halusi palvella verkossa paremmin

Business-Center Valtatie30 halusi palvella verkossa paremmin

Business-Center Valtatie30 halusi palvella verkossa asiakkaitansa entistä paremmin. Toteutimme business-center Valtatie30:n verkkosivu-uudistuksen. WordPress-julkaisujärjestelmän päälle toteutettu verkkosivusto palvelee niin business-centerin toimitila-asiakkaita moderneilla toimitiloillaan kuin lähistön yritysten työntekijöitä monipuolisilla neuvottelu- ja lounasruokalapalveluillaan.

Korkeatasoisten hotellien ja ravintoloiden kalustaja uudisti ilmeensä

Korkeatasoisten hotellien ja ravintoloiden kalustaja uudisti ilmeensä

Kokonaisvaltaista palvelua korkeatasoisten hotellien, ravintoloiden ja muiden julkisten paikkojen sisä- ja ulkotilojen kalustamiseen ja sisustamiseen tarjoava Zuma Interiors uudisti yritysilmeenäs ja verkkosivustonsa. Modernisoimme yrityksen logon nykyaikaiseen mutta tunnistettavaan muotoon sekä…

Konsulttiyrityksen tunnistettava liikemerkki ja yritysilme erottuu

Konsulttiyrityksen tunnistettava liikemerkki ja yritysilme erottuu

Cadencia ravistelee perinteistä konsulttimaailmaa värikkäällä ja rohkealla yritysilmeellä. Suunnittelimme konsulttiyritys Cadencialle tunnistettavan liikemerkin, logon ja brändi-ilmeen. Liikemerkki kuvastaa LEAN-ideologiaa, jatkuvaa liikettä, elastisuutta ja hyvää ”flowta”. 

Kirurgisten laitteiden markkinoinnissa innovatiivisuudella on merkitystä

Kirurgisten laitteiden markkinoinnissa innovatiivisuudella on merkitystä

Suomessa lääketieteellisten laitteiden markkinoinnin säännöt ovat tarkat, mutta säännöt joustavat kuitenkin enemmän kuin esimerkiksi lääkkeiden markkinoinnissa. Asiakkaamme Iogen Oy on suurin kotimainen silmäkirurgisten laitteiden ja tarvikkeiden toimittaja, jonka toiminnan perustana…

Mestikseen noussut jääkiekkoseura panostaa markkinointiin

Mestikseen noussut jääkiekkoseura panostaa markkinointiin

Mestikseen kaudella 2018-2019 noussut jääkiekkoseura panostaa markkinointiin ison maailman tyyliin. Toteutimme seuralle uuden verkkosivuston jolla käytössä mm. reaaliaikainen tulospalvelu, sarjataulukko ja otteluohjelma, pelaajaesittelyt, seurainfo ja kattavat hallintatyökalut uutisten ja sisällön…

Ohjelmisto­ratkaisujen markkinointi on usein kansainvälistä

Ohjelmisto­ratkaisujen markkinointi on usein kansainvälistä

Suomalaisen pk-yrityksen halutessa kansainvälisille, lääketieteellisten ohjelmistoratkaisujen markkinoille, tulee brändi-ilmettä suunniteltaessa tehdä taustatyöt kunnolla. Ennen brändi-ilmeen uudistusta, kävimme asiakkaamme Kide Clinical Systemsin kanssa tarkkaan läpi millainen kilpailutilanne on lääketieteellisiä ohjelmistoratkaisuja tarjoavien…

People. Lean. Agile. Ohjelmistoyrityksen kolme peruselementtiä

People. Lean. Agile. Ohjelmistoyrityksen kolme peruselementtiä

LeanCraftin sloganin kolme elementtiä -People. Lean. Agile. – kertovat yrityksen arvoista. Logoon suunniteltiin dynaaminen liikemerkki jossa nämä kolme elementtiä yhdistyvät saumattomasti ja muodostavat jatkuvan liikkeen.  Toteutimme Leancraftille yritysilmeen lisäksi lomakkeiston, käyntikortit,…

Lääketieteellisten laitteiden regulaatiot ja standardit visuaalisiksi

Lääketieteellisten laitteiden regulaatiot ja standardit visuaalisiksi

Suunnittelimme Lean Entriesille yritysilmeen ja lääketieteellisten laitteiden luokittelun helpottamiseksi suunnitellun innovatiivisen verkkopalvelun visuaalisen käyttöliittymän ja verkkosivuston. Toteutimme tekemämme graafisen ohjeistuksen (logo, tunnusvärit, typografia) pohjalta selainpohjaiset käyttöliittymän elementit ja niihin liittyvät…

Linjasaneerauksiin erikoistunut rakennusliike halusi uuden julkisivun

Linjasaneerauksiin erikoistunut rakennusliike halusi uuden julkisivun

Olemme toteuttaneet Rakennusliike Asko Kokkosen brändiuudistuksen yrityksen kaikessa markkinointiviestinnässä, työvaatteissa, työmaaviestinnässä ja kalustossa. Toteutimme myös täysin uuden verkkosivuston sekä monipuolisen asukassivuston saneerauskohteiden asukkaiden tiedottamista ja hankkeen seurantaa varten.

Toiminnanohjauksella ja yritysilmeellä on väliä kun halutaan menestyä

Toiminnanohjauksella ja yritysilmeellä on väliä kun halutaan menestyä

Onnistunut toiminnanohjausjärjestelmä (ERP) eli yrityksen eri toimintoja yhdistävä tietojärjestelmä nousee keskeiseksi kilpailutekijäksi, mitä enemmän palveluita, tavaraa ja tietoa liikkuu. Kilpaillulla alalla samoin nousee myös yritysilme. Toteutimme Jeeves ERP-ratkaisuja Suomessa toimittavalle Proseduuri Oy:lle…

Rahdin hintalaskuri ja tilaus suoraan verkossa - ympäri maailman

Rahdin hintalaskuri ja tilaus suoraan verkossa - ympäri maailman

Toteutimme Box-Shippingille monipuolisen WordPress-verkkopalvelun, jonka avulla yrityksen asiakkaat voivat laskea rahtihintoja suoraan verkossa – ympäri maailman. Yrityksen sopimusasiakkaille on tarjolla monipuolinen työkalu päivittäisiin kuljetuksiin ja globaaliin logistiikkaan liittyvissä palveluissa. Palvelu on…

REACHLaw yhdistää globaalisti teollisuuskemikaalien tuottajia ja ostajia

REACHLaw yhdistää globaalisti teollisuuskemikaalien tuottajia ja ostajia

Globaali markkinointiviestintä vaatii ymmärrystä kohdemaan kulttuurista ja tavoista. Olemme toteuttaneet REACHlawlle uuden yritysilmeen joka toistuu kaikessa yrityksen viestinnässä. Toteutimme myös REACHLawn WordPress-verkkosivuston, joka sisältää mm. blogin, monipuolisen tapahtumienhallintajärjestelmän sekä kattavan…

Monille tutuksi tullut käyttöliittymä valvoo kulkua yritysten auloissa

Monille tutuksi tullut käyttöliittymä valvoo kulkua yritysten auloissa

Suunnittelimme laajalti käytössä olevalle ja monelle jokapäiväiseksi tutuksi tulleelle kulunvalvontajärjestelmälle uuden graafisen käyttöliittymän. Graafinen käyttöliittymä toteutettiin selainpohjaisena kiinteään ohjauslaitteeseen. Projekti toteutettiin yhteistyössä päätelaitteen ohjausjärjestelmän toteuttaneen ohjelmistoyrityksen kanssa.

Trapper kasvatti ylivoimaisesti eniten markkinaosuuttaan Suomessa

Trapper kasvatti ylivoimaisesti eniten markkinaosuuttaan Suomessa

Olemme toteuttaneet Trapper-mönkijämerkin brändäyksen, verkkosivuston ja markkinointiviestintää lukuisissa eri medioissa. Brändäykseen kuului mm. mönkijöiden värityksen ja teippausten suunnittelu, protomallit, mallistokuvaukset, markkinointimateriaalin toteutus ja projektin huipennuksena varsinainen lanseeraus Suomessa.

Maatalouskoneiden myynti siirtyi verkkoon ja mobiililaitteisiin

Maatalouskoneiden myynti siirtyi verkkoon ja mobiililaitteisiin

Toteutimme NHK Groupille selainpohjaisen myyntisovelluksen käyttöliittymän ja sen visuaalisen ilmeen. Projekti toteutettiin yhteistyössä Jeeves ERP-järjestelmätoimittaja Proseduuri Oy:n kanssa. Myyntisovellus on tableteissa ja älypuhelimissa toimiva reaaliaikainen työkalu yrityksen myyntihenkilöstölle kentällä.

Raskaan kaluston myyntiliikkeelle raskaan sarjan yritysilme

Raskaan kaluston myyntiliikkeelle raskaan sarjan yritysilme

Suunnittelimme Peltonen Trucks Oy:n logon ja yritysilmeen, sekä toteutimme responsiivisen WordPress-verkkosivuston, joka on integroitu yrityksellä käytössä olevaan autoalan toiminnanohjausjärjestelmään. Sivusto hakee listattavat ajoneuvot järjestelmästä automaattisesti joten sivuston päivitystarve on hyvin pieni.

Master-alumiiniveneet rantautuivat Suomeen ja uudistuivat

Master-alumiiniveneet rantautuivat Suomeen ja uudistuivat

Toteutimme Master-alumiiniveneille ja koko venemallistolle uuden visuaalisen ilmeen. Logo uudistettiin kunnioittaen jo vuosia palvellutta tähti-logoa, joka sai jatkaa Master-brändin liikemerkkinä. Myös veneiden mallimerkinnät, malliteipit ja sisustus yksityiskohtineen uusiutuivat. Uusi kaikkialla…

Maailman halutuimman sähköauton lanseeraus Suomeen

Maailman halutuimman sähköauton lanseeraus Suomeen

Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Luxury Collectionille (ent. Auto-Outlet) Tesla Model S -täyssähköauton Suomen lanseerauksen vuonna 2014 sekä valtakunnallista Teslan verkko-, messu- ja printtimarkkinointia. Toteutimme myös Suomen esittelykiertueen markkinoinnin.

Tunnetun varustamon kuva- ja materiaalipankki verkkoon

Tunnetun varustamon kuva- ja materiaalipankki verkkoon

Toteutimme Viking Linelle kuvapankin käyttöliittymän. Kuvapankki on suunnattu varustamon sidosryhmien käyttöön, kuvien ja tiedostojen jakamiseen. Kuvapankki toteutettiin yhdessä ilmakuvaukseen ja kuvien arkistointiin erikoistuneen Lentokuva Vallaksen ja ohjelmistoyritys Proseduuri Oy:n kanssa. Ensimmäinen…

Marine veneet vapaa-aikaan, kalastukseen ja metsästykseen

Marine veneet vapaa-aikaan, kalastukseen ja metsästykseen

Toteutimme MARINE-alumiiniveneille Suomen lanseerauksen ja sen yhteydessä mallistoesitteen, Suomen verkkosivuston ja muuta markkinointia. MARINE-veneiden Suomen lanseeraus tapahtui Master-veneiden kanssa Venemessuilla Helsingin messukeskuksessa. Uusi mallisto oli esillä ennätyskävijämääriä keränneessä venealan ykköstapahtumassa…

Historiallisen havinan omaavia merinäköalatontteja Porvoossa

Historiallisen havinan omaavia merinäköalatontteja Porvoossa

Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Albert Edelfeltin Ranta KOy:lle hankkeen logon ja yleisilmeen lisäksi myyntiä tukevaa markkinointimateriaalia sekä hankkeen tonttien myyntiin tarkoitetun. verkkosivuston. Verkkosivustolla on kuvagallerian lisäksi nähtävissä upea SkyView 360°…

Aineksia ja inspiraatiota ruuanlaittoon sekä herkutteluun

Aineksia ja inspiraatiota ruuanlaittoon sekä herkutteluun

Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Punnitse & Säästä ketjulle mm. myymälöiden valomainossuunnittelun, liiketila- ja ikkunateippaussuunnittelua sekä muuta markkinointia. Olimme mukana uudistamassa vuonna 2013 koko ketjun myymälöiden yhtenäistä tuotteiden esillepanoa, myymäläviestintää ja…

Silmäkirurgisten tarvikkeiden markkinointi on kansainvälistä

Silmäkirurgisten tarvikkeiden markkinointi on kansainvälistä

Silmäkirurgisia tarvikkeita myyvät yritykset toimivan usein kansainvälisillä markkinoilla, joten brändi-ilmettä suunniteltaessa myös yrityksen kansainvälisyys tulee ottaa huomioon. Asiakkaamme Medicale Group toimittaa silmäkirurgisia tarvikkeita sairaaloihin sekä Suomessa että muualla Baltiassa. On…