Takaisin

Luxury Collection Automobiles

Suunnittelemme logoja, teemme brändiuudistuksia, WordPress-verkkosivustoja, UX/UI-käyttöliittymä­suunnittelua, mainoskampanjoita ja kansainvälisten yritysten markkinoinnin lokalisointia Suomeen.

Ferrari vahvistaa jalansijaansa Suomessa ja Pohjoismaissa

Ferrari vahvistaa jalansijaansa Suomessa ja Pohjoismaissa

Super- ja luksusautojen markkinointi eroaa merkittävästi perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista, puhumattakaan maailman arvostetuimmasta automerkistä – Ferrarista. Virallinen edustus ja huippubrändin asettamat ohjeistukset asettavat täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän toteutukselle, joka räätälöidään laatutietoiselle…

Perinteikkään Maseratin markkinointiviestintää Suomessa

Perinteikkään Maseratin markkinointiviestintää Suomessa

Huippubrändin asettamat vaatimukset ja ohjeistukset asettavat täysin oman vaatimustasonsa markkinointiviestinnän toteutukselle, joka räätälöidään laatutietoiselle ja vaativalle kohderyhmälle. Toteutamme Luxury Collection Automobiles Oy:lle Maseratin markkinointia ja viestintää Suomessa. Katso myös case:…

Superautojen myynti vaatii määrätietoista brändinrakennusta

Superautojen myynti vaatii määrätietoista brändinrakennusta

Super- ja luksusautojen brändinrakennus ja markkinointi eroaa perinteisten autoliikkeiden markkinoinnista. Kun merkkeinä on Ferrari, Maserati, Lamborghini tai Bugatti, ei tavalliset hinta edellä -tehdyt mainoskampanjat enää riitä, vaan tarvitaan pitkäjänteisempää brändin…

Maailman halutuimman sähköauton lanseeraus Suomeen

Maailman halutuimman sähköauton lanseeraus Suomeen

Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Luxury Collectionille (ent. Auto-Outlet) Tesla Model S -täyssähköauton Suomen lanseerauksen vuonna 2014 sekä valtakunnallista Teslan verkko-, messu- ja printtimarkkinointia. Toteutimme myös Suomen esittelykiertueen markkinoinnin.