Mills-jalkojenhoitotuotteille raikas brändi-ilme ja uudet pakkaukset
Mitä me teimme
Millsin uudistuksen lähtökohtana oli luoda värikäs yritys- ja tuoteilme, joka erottuu kilpailijoista apteekin hyllyissä. Yrityksen pääväriksi valittiin raikkaan vihreä, joka viittaa elinvoimaisuuteen ja terveyteen. Vihreän värin lisäksi valittiin useampi tehosteväri, joiden avulla kuluttajan on helppo erottaa mm. Millsin tuotepakkaukset toisistaan ja valita oikea tuote. Millsin uusi värimaailma toistuu kaikissa markkinointimateriaaleissa: mainoksissa, esitteissä, messuosastoilla ja pakkauksissa. Pakkausuudistus oli varsin laaja, sillä tuotteita on lukuisia ja pakkauskokoja useita – muovisista bliboxeista eri kokoisiin pahvi- ja muovipakkauksiin. Millsin brändi-ilmeen uudistuksen yhteydessä lanseerattiin myös logon lisäksi uusi slogan: Terveyttä jaloillesi.
Millsin uusi värimaailma toistuu myös responsiivisilla verkkosivuilla, jonne tehtiin räätälöity WordPress -toteutus. Tämä helpottaa laajan tuotevalikoiman hallinnointia ja markkinointia niin kuluttajille kuin ammattilaisillekin, sillä WP:n kautta on helppo luoda myös erilaisia kampanjasivustoja.
Mills
Mills Enterprises Ltd Oy on jalkojenhoidon tuotteiden markkinoinnin ja ammatillisen tiedonvälityksen edelläkävijä Suomessa jo reilun 20 vuoden ajan. Millsin korkealaatuiset tuotteet on saatavilla apteekeista ja jalkojenhoidon ammattilaisilta.
”RFM rakentaa brändiämme pitkäjänteisesti kuluttajaystävällisellä markkinointiviestinnällä ja nykyaikaisella pakkaussuunnittelulla.” Lue koko kommentti
Laura Niskanen
Marketing Manager, Mills Enterprises Ltd Oy